دانلود بازی Monster Jam Steel Titans 2 برای PC – نسخه CODEX
نوشته شده توسط : ادمین

دانلود بازی Monster Jam Steel Titans 2 برای PC – نسخه CODEX

دانلود بازی Monster Jam Steel Titans 2 برای PC - نسخه CODEX

Monster Jam Steel Titans 2 یک بازی جذاب و سرگرم کننده با سبک ورزشی می باشد. این بازی مسابقه ای توسط کمپانی Rainbow Studios برای پلتفرم کامپیوتر (PC) طراحی و توسعه داده شده است. چندی پیش شاهد انتشار آن توسط کمپانی سازنده بودیم. مبارزه ی واقعی بین کامیون ها و ماشین های بزرگ را تجربه کنید. با 25 ماشین بزرگ دیگر در استادیوم به رقابت بپردازید و آن ها را از دور مسابقه خارج و به بیرون پرتاب کنید. از ابزار های مخرب استفاده کنید و رقبای خود را یکی پس از دیگری از بین ببرید. بهترین کامیون ها را انتخاب کنید و قابلیت های آن ها را تقویت کنید و به رقابت با دیگران بپردازید.

بالاخره بعد از مدت ها بازی کامپیون های 2 با نام Monster Jam Steel Titans 2 عرضه شد که در این نسخه میتوانید به دنیای جدیدی از کامپیون و مراحل دسترسی داشته باشید. نسخه دوم این بازی براساس المان های جدید بازیسازی ساخته شده است که گیم پلی بهتری را نسبت به نسخه اول دارا میباشد و همین مورد سبب شده تا در مدت زمان کم انتشار خود به محبوبیت بالایی برسد. استفاده از بخش های جذاب در مراحل سبب شده تا گیمر ها علاقه بیشتری را به پایان دادن به مراحل نشان دهند که اگر شما نیز از دوست دارا این سبک بازی هستید پیشنهاد میشود این بازی را از دست ندهید.

این بازی جدید از گیم پلی خوبی برخوردار است که این امکان را به شما میدهد تا بتوانید برای دقایق طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم شوید. امکان کنترل حرفه ای این هیولا هارا که از ویژگی های مهم و منحصر به فرد بازی می باشد را تجربه کنید. از ویژگی های منفی این بازی می توانیم به محیط گرافیکی ضعیف و استفاده از مدل‌ و تسکچرهای قدیمی، همچنین داشتن باگ های فراوان اشاره نمود. این موارد آسیب زیادی به گیم پلی بازی وارد کرده اند. هم اکنون میتوانید این بازی کامپیوتری را از وب سایت پارسی دانلود دریافت نمایید و از آن لذت ببرید !

 

دانلود بازی Monster Jam Steel Titans 2 برای PC

 

  • جهت اجرای بدون مشکل پیشنهاد میشود نسخه اول را حذف کنید.
  • نسخه 2 از بازی محبوب Monster Jam Steel Titans به صورت تست شده با کرک معتبر CODEX تقدیم به شما کاربران پارسی دانلود .

 

Real Trucks. Real Action. Monster Jam! Monster Jam Steel Titans delivers the complete Monster Jam experience for everybody to enjoy!
All the trucks, stunts, stadiums, racing and massive air in one game! Play in various game modes including Stadium and outdoor Racing, various Stunt Challenges and Destruction modes!
  • Drive a MONSTER! Compete with 25 of the most popular trucks including Grave Digger and Max-D!





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: